arrow_drop_up arrow_drop_down

Judolessen in Santpoort Noord

Start nu met een gratis proefles Judo of Tuimeljudo

35

Jaar ervaring in het lesgeven van kleine kinderen tot Olympische judoka's

200+

Judoka's en Jiu Jitsuka's opgeleid naar de zwarte band

100 +

Nederlands kampioenen opgeleid

Tuimeljudo vanaf 2 jaar

Judo vanaf 4 jaar

Jiu Jitsu vanaf 7 jaar

Self Defense cursussen

Braziliaans Jiu Jitsu/BJJ

les in Santpoort-Noord

Gediplomeerde docent

Lid van de JBN

35 jaar ervaring

Jouw bedrijf / missie

Omschrijf kort en concreet wat je bedrijf doet, voor welke doelgroep je er bent, welke problemen je oplost en met name wat jouw bedrijf / product uniek maakt. Het doel van dit gedeelte is om autoriteit en betrouwbaarheid uit te stralen. Maak deze tekst persoonlijker en aantrekkelijker door je drijfveer en de daarbij behorende missie te omschrijven. Wat is jouw massive transformation purpose? Waarom doe jij wat je doet?

Ik ben bij Ben Rietdijk gestart als jong meisje en het hele traject t/m Olympische spelen in Rio de Janeiro samen met hem doorlopen. Veel samen meegemaakt en ook gewonnen. Ik kan niet wachten tot mijn zoon bij hem de mat op kan in Santpoort-Noord.

Linda Bolder

Best Judo  en Jiu JitsušŸ„‹ in town... of je nu een maal per week wilt leren of Olympische ambities hebt. bij Ben Rietdijk zit je op het juiste adres voor Judo, Jiu Jitsu en BJJ lessen.

Remco Pardoel

Als judoka jaren bij Ben getraind en vele successen behaald waaronder Europees goud en diverse NK titels en nu zit mijn zoon Tobias weer bij hem op les in HeemskerkšŸ‘ŒšŸ»Toptrainer

Michelle Diemeer

Deel je aanbod op in enkele speerpunten

Santpoort-Noord

Speerpunt 1

Probeer zo kort en concreet mogelijk de voordelen van dit speerpunt / unique selling point van je product of dienst te omschrijven. Waarom is dit belangrijk? Wat levert het jouw klant op? Welke 'pijn' voorkomt jouw product bij je doelgroep? Waarom is dit onderscheidend met het aanbod van je concurrentie?


Speerpunt 2

Probeer zo kort en concreet mogelijk de voordelen van dit speerpunt / unique selling point van je product of dienst te omschrijven. Waarom is dit belangrijk? Wat levert het jouw klant op? Welke 'pijn' voorkomt jouw product bij je doelgroep? Waarom is dit onderscheidend met het aanbod van je concurrentie?


Speerpunt 3

Probeer zo kort en concreet mogelijk de voordelen van dit speerpunt / unique selling point van je product of dienst te omschrijven. Waarom is dit belangrijk? Wat levert het jouw klant op? Welke 'pijn' voorkomt jouw product bij je doelgroep? Waarom is dit onderscheidend met het aanbod van je concurrentie?


Speerpunt 4

Probeer zo kort en concreet mogelijk de voordelen van dit speerpunt / unique selling point van je product of dienst te omschrijven. Waarom is dit belangrijk? Wat levert het jouw klant op? Welke 'pijn' voorkomt jouw product bij je doelgroep? Waarom is dit onderscheidend met het aanbod van je concurrentie?


Overtuigd? Start vandaag nog!

De krachtigste zin / alinea uit de testimonial van een tevreden klant

Some person - Company BV

De krachtigste zin / alinea uit de testimonial van een tevreden klant

Some person - Company BV

De krachtigste zin / alinea uit de testimonial van een tevreden klant

Some person - Company BV
Wij gebruiken cookies